9 Aralık 2010 Perşembe

Duş aldım bugün..

Duş aldım bugün kirlerimden arınmak istedim. Suratıma düşen her bir damla, gözümden akan her bir yaş yardımcı olmadı. Sonra amaçsızca durdum öyle, oturdum küvetin içerisine, eğdim kafamı, gözyaşlarım artık o çok alışdıkları yolu izlemiyor, yerçekimine yenik düşüyor ve altımdaki su birikintisine karışıp akıp gidiyorlardı. Hıçkırıyordum, kendi kendime söylenmeye başladım ama tam olarak ne dediğimi ben de bilmiyordum. Sanki her şey bir sırmış gibi sakladım kendimden de. Bağırdım çağırdım, kırdım döktüm, kendimi tokatladım, nefret ettim kendimden. Duş aldım bugün kirlerimden arınmak istedim ama ne yaptıysam yüzümdeki pisliklerden kurtulamadım. Başarısız oldum. Hala o pisliklerle dolaşıyorum, heralde hiçbir zaman da suyla beraber akıp gittiğini göremicem. Benim bir parçam olmuş onlar. Eğer siz de görmek isterseniz gözlerimin içine biraz dikkatli bakın ve göreceksinizdir. Bu beyaz tenli, çilli suratın taşıdığı kirler, yaralar, izler tek tek önünüze serilecektir. Fark ettiğiniz zaman korkmayın, çekinmeyin benden, onları sizden bilerek, kasti bir şekilde saklamıyorum. Sadece aynaya baktığımda ben de görmek istemiyorum. (30 Kasım 2010-15.10)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder